OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Informacije o prodavcu

PRIVREDNO DRUŠTVO ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I SPOLJNU TRGOVINU SPRINGWELL DOO, ŠUMADIJSKA 1, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA,

Delatnost i šifra delatnosti: 4646
Matični broj: 17272411
Poreski broj: 100664696

Cena proizvoda

Cena proizvoda na sajtu je izražena u dinarima sa obračunatim pdv-om bez troškova dostave.

Za sve proizvode koji su već sniženi ne važi dodatni popust ostvaren na Točku sreće.

Cene isporuke pošiljki

Dostava je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost viša od 3.000,00 dinara.
Za naručenu robu čija je vrednost ispod 3.000,00 dinara, cena prenosa pošiljki se naplaćuje prema cenovniku kurirske službe na dan slanja pošiljke.

Načini plaćanja

Plaćanje pouzećem se vrši prilikom preuzimanja robe koju ste prethodno poručili putem naše online prodavnice. Plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti kuriskoj službi koja Vam donosi pošiljku. Ukoliko je vrednost poručene robe manja od 3.000,00 din kuriru plaćate iznos računa u kom su obračunati i troškove dostave otkupne pošiljke.

Plaćanje karticom putem Monri WSPay sistema moguće je na završnoj stranici porudžbine. Nakon odabira ove opcije, bićete preusmereni na bezbednu Monri WSPay platformu gde možete izvršiti uplatu karticom. Po uspešnoj naplati, potvrda o kupovini biće vam dostavljena putem email-a.

Rok isporuke

Springwell preko kurirskih službi vrši isporuku proizvoda na teritoriji Republike Srbije. Za sve narudžbine primljene do 12h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 2-6 radna dana dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je narudžbina izvršena preko vikenda (subotom i nedeljom), dostava se vrši kao i za narudžbine primljene u ponedeljak – dakle sledećeg radnog dana. Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom

Pravo na odustanak

Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga za odustanaka i bez snošenja drugih troškova osim troškova poštarine prilikom povraćaja robe.

U slučaju odustanka od ugovora potrebno je da kupac obrazac o odustanku od ugovora odštampa, popuni, potpiše i dostavi prodavcu na adresu SPRINGWELL DOO, ŠUMADIJSKA 1, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA ili ga može poslati na email support@wordpress-1315165-5545085.cloudwaysapps.com nakon čega će dobiti potvrdu o prijemu obrasca.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, odnosno rukovanjem koje ne odgovara prirodi, karakteristikama i funkcionalnosti određene robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje uplaćenog iznosa i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Uplaćeni iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.

U slučaju da je kupac koji je odustao od ugovora uplatio punu kupoprodajnu cenu, prodavac će mu vratiti uplaćeni novac u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obaveštenja potrošaču

Ukoliko na samom paketu postoje vidljiva oštećenja nemojte da preuzmete paket. U tom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 069-616-820 ili da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu support@wordpress-1315165-5545085.cloudwaysapps.com i da navedete razlog zbog kojeg ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Reklamaciju možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
1. Telefonom na broj: 069-616-820 – radnim danima od 8h do 16h
2. Slanjem elektronskom pošte na našu elektronsku (e-mail)adresu: support@wordpress-1315165-5545085.cloudwaysapps.com

U izjavi o reklamaciji kupac je dužan da navede pored svojih ličnih podataka, datum kupovine, vrstu i količinu kupljene robe za koju ulaže reklamaciju, opis nesaobraznosti koji roba sadrži kao i zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti.

Kupac prilikom reklamacije ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni o trošku prodavca i to:

  • opravkom uz njegovu saglasnost
  • zamenom za nov proizvod
  • vraćanjem novca u iznosu kupoprodajne cene

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu. Ukoliko je reklamacija opravdana prodavac će rešiti u roku od 15 dana.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime SPRINGWELL DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SPRINGWELL DOO odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SPRINGWELL DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard ili American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Izjava o PDV

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Ostavite odgovor