OPŠTI USLOVI POSLOVANJA
Informacije o prodavcu
PRIVREDNO DRUŠTVO ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I SPOLJNU TRGOVINU SPRINGWELL DOO, ŠUMADIJSKA 1, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA
Cena proizvoda
Cena proizvoda na sajtu je izražena u dinarima sa obračunatim pdv-om bez troškova dostave.
Za sve proizvode koji su već sniženi ne važi dodatni popust ostvaren na Točku sreće.
Cene isporuke pošiljki
Dostava je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost viša od 3.000,00 dinara.
Za naručenu robu čija je vrednost ispod 3.000,00 dinara, cena prenosa pošiljki se naplaćuje prema cenovniku kurirske službe na dan slanja pošiljke.
Načini plaćanja
Plaćanje se vrši pouzećem prilikom preuzimanja robe koju ste prethodno poručili putem naše online prodavnice. Plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti kuriskoj službi koja Vam donosi pošiljku. Ukoliko je vrednost poručene robe manja od 3.000,00 din kuriru plaćate iznos računa u kom su obračunati i troškove dostave otkupne pošiljke.
Rok isporuke
Springwell preko kurirskih službi vrši isporuku proizvoda na teritoriji Republike Srbije. Za sve narudžbine primljene do 12h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 2-6 radna dana dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je narudžbina izvršena preko vikenda (subotom i nedeljom), dostava se vrši kao i za narudžbine primljene u ponedeljak – dakle sledećeg radnog dana. Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom
Pravo na odustanak
Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga za odustanaka i bez snošenja drugih troškova osim troškova poštarine prilikom povraćaja robe.
U slučaju odustanka od ugovora potrebno je da kupac obrazac o odustanku od ugovora odštampa, popuni, potpiše i dostavi prodavcu na adresu SPRINGWELL DOO, ŠUMADIJSKA 1, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA ili ga može poslati na email administracija@springwell.rs nakon čega će dobiti potvrdu o prijemu obrasca.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, odnosno rukovanjem koje ne odgovara prirodi, karakteristikama i funkcionalnosti određene robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje uplaćenog iznosa i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Uplaćeni iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.
U slučaju da je kupac koji je odustao od ugovora uplatio punu kupoprodajnu cenu, prodavac će mu vratiti uplaćeni novac u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Obaveštenja potrošaču
Ukoliko na samom paketu postoje vidljiva oštećenja nemojte da preuzmete paket. U tom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 018/576-120 ili da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu administracija@springwell.rs i da navedete razlog zbog kojeg ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Reklamaciju možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
1.Telefonom na broj: 018/576-120 – radnim danima od 8h do 16h
2. Slanjem elektronskom pošte na našu elektronsku (e-mail)adresu: administracija@springwell.rs
U izjavi o reklamaciji kupac je dužan da navede pored svojih ličnih podataka, datum kupovine, vrstu i količinu kupljene robe za koju ulaže reklamaciju, opis nesaobraznosti koji roba sadrži kao i zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti.
Kupac prilikom reklamacije ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni o trošku prodavca i to:
-opravkom uz njegovu saglasnost
-zamenom za nov proizvod
-vraćanjem novca u iznosu kupoprodajne cene
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu. Ukoliko je reklamacija opravdana prodavac će rešiti u roku od 15 dana.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ostavite odgovor
Žao nam je, da bi postavili komentar, morate biti prijavljeni.