Uslovi i pravila kupovine

Informacije o prodavcu

PRIVREDNO DRUŠTVO ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I SPOLJNU TRGOVINU SPRINGWELL DOO, RADOJA DAKIĆA 15, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA

 

Cena proizvoda

Cena proizvoda na sajtu je izražena sa obračunatim pdv-om bez troškova dostave.

 

Cene isporuke pošiljki 

Dostava je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost viša od 2.000,00 dinara.

Za naručenu robu čija je vrednost ispod 2.000,00 dinara, cena prenosa pošiljki se naplaćuje prema cenovniku kurirske službe na dan slanja pošiljke.

 

Načini plaćanja

Plaćanje se vrši pouzećem prilikom preuzimanja robe koju ste prethodno poručili putem naše online prodavnice. Plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti kuriskoj službi koja Vam donosi pošiljku. Ukoliko je vrednost poručene robe manja od 2.000,00 din kuriru plaćate iznos računa u kom su obračunati i  troškove dostave otkupne pošiljke.

 

Rok isporuke

Springwell preko kurirskih službi vrši isporuku proizvoda na teritoriji Republike Srbije. Za sve narudžbine primljene do 12h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 2-4 radna dana dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je narudžbina izvršena preko vikenda (subotom i nedeljom), dostava se vrši kao i za narudžbine primljene u ponedeljak – dakle sledećeg radnog dana. Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom

 

Pravo na odustanak

Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga za odustanaka i bez snošenja drugih troškova osim troškova poštarine prilikom povraćaja robe.
U slučaju odustanka od ugovora kupac je dužan da o tome obavesti prodavca telefonskim putem na broj telefona 018/576-120 ili na e-mail [email protected]
Nakon prijema obaveštenja od strane kupca o odustanku od ugovora, prodavac će pisanim putem ili e-mailom dati kupcu uputstva za dalje postupanje. Prodavac će kupcu dostaviti izjavu o odustanku od ugovora koju je kupac dužan da popuni.
Potrebno je da kupac dostavljenu Izjavu o odustanku od ugovora odštampa, popuni i potpiše i dostavi prodavcu na adresu SPRINGWELL DOO, RADOJA DAKIĆA 15, NIŠ, REPUBLIKA SRBIJA, zajedno sa robom.
U slučaju da je kupac koji je odustao od ugovora uplatio punu kupoprodajnu cenu, prodavac će mu vratiti uplaćeni novac u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Roba koja se usled odustanka od ugovora vraća mora biti nekorišćena, neoštećena i zapakovana u originalnu ambalažu.

Reklamacije

Ukoliko na samom paketu postoje vidljiva oštećenja  nemojte da preuzmete paket. U tom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 018/576-120 ili da nam pošaljete  e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i da navedete razlog zbog kojeg ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, u pogledu količine ili  vrste proizvoda imate pravo na reklamaciju.

Reklamaciju možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
1. Telefonom na broj: 018/576-120 – radnim danima od 8h do 16h
2. Slanjem elektronskom pošte na našu elektronsku (e-mail) adresu: [email protected]
U izjavi o reklamaciji kupac je dužan da navede pored svojih ličnih podataka, datum kupovine, vrstu i količinu kupljene robe za koju ulaže reklamaciju, opis nesaobraznosti koji roba sadrži kao i  zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti.

Kupac prilikom reklamacije ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni o trošku prodavca i to:
-opravkom reklamirane robe
-zamenom reklamirane robe za istu ili sličnu robu
-umanjenje cene
-raskid ugovora, u kom slučaju je prodavac dužan da kupcu izvrši povrat plaćene kupoprodajne cene.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 10 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom u kom će reklamacija biti rešena, a rešenje reklamcije je moguće samo uz prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.